De heenreis - Reisverslag uit Tournus, Frankrijk van Maarten Reenen - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Tournus, Frankrijk van Maarten Reenen - WaarBenJij.nu

De heenreis

Blijf op de hoogte en volg Maarten

03 Maart 2014 | Frankrijk, Tournus

Even kort iets over de heenreis..

Maandagochtend ben ik om half vier van huis gegaan. Via Luxemburg naar Tournus gereden.

In Luxemburg even gestopt om te tanken en later onderweg nog eens. Na ongeveer acht en half uur aangekomen bij de familie Koster in Tournus, Frankrijk.

• 07 Maart 2014 - 10:20

Hans:

En nu vakantie vieren, zeker?
    Rustig aan, geniet ervan!

Maarten

Klaar met de studie..! Wat doen de meesten dan? Juist; of aan het werk, of verder leren..! Die baan die komt wel, want geven die twee maanden dat ik later begin nou? Dus eerst een klein deel van de wereld beter leren kennen: Colorado - USA! De plek waar ik heen ga ligt bij de Rocky Mountains, het dorp Center. Hier zijn vooral boerderijen gelegen met daar omheen veel landbouwgrond dat alleen opbrengst heeft op de plekken waar geïrrigeerd wordt. Het werk dat ik ga doen zal vooral te maken hebben met akkerbouw; oogsten van tarwe en waarschijnlijk ook luzerne. Daarnaast hebben ze veel koeien die los lopen in de bergen. Rond de maand oktober zullen ze op transport moeten, dus ook hier is veel werk te doen.. Wat het allemaal precies gaat worden? Dat zal ik proberen bij te houden door middel van lappen tekst en (hopelijk) veel foto's!

Actief sinds 31 Aug. 2012